Рішення № Про затвердження Положення про службу у справах дітей Северинівської сільської ради в новій редакції

  • 121

 

УКРАЇНА

СЕВЕРИНІВСЬКА  СІЛЬСЬКА  РАДА
ЖМЕРИНСЬКОГО РАЙОНУ
ВІННИЦЬКОЇ ОБЛАСТІ

 

Фото без описуРІШЕННЯ  №___

 

від «14» грудня 2022 року                                            26 сесія  8 скликання

с. Северинівка

 

Про затвердження Положення про службу у справах дітей

Северинівської сільської ради в новій редакції

 

Відповідно до Закону України «Про органи і служби у справах дітей та спеціальні установи для дітей»,  наказу Міністерства соціальної політики України від 16 вересня 2021 року №518 «Про затвердження примірних положень про службу у справах дітей», керуючись ч. 4 ст. 54, ст. 59 Закону України «Про місцеве самоврядування в Україні», сільська рада ВИРІШИЛА:

1. Затвердити Положення про службу у справах дітей Северинівської сільської ради в новій редакції (додається).

2. Доручити начальнику служби у справах дітей Антоніні РОМАНИШЕНІЙ здійснити всі організаційно - правові заходи, необхідні для державної реєстрації змін до Положення служби у справах дітей Северинівської сільської ради у новій редакції.

3. Визнати таким, що втратило чинність, рішення 16 сесії сільської ради 8 скликання від 14.12.2021 р. № 327 «Про затвердження Положення служби у справах дітей Северинівської сільської ради у новій редакції».

4. Контроль за виконанням даного рішення покласти на постійну комісію з  питань освіти, культури, охорони здоров’я, фізкультури, спорту та соціального захисту населення, прав людини, законності, депутатської діяльності,                 етики (Тетяна ТРАЧ). 

 

 

 

Сільський голова                                                      Василь МАЛЯРЧУК

 

Додаток

                 ЗАТВЕРДЖЕНО

рішення  26 сесії  сільської ради

8 скликання

від «____» грудня 2022 р. №____

                                       

 

ПОЛОЖЕННЯ

про службу у справах дітей

 Северинівської сільської ради

(нова редакція)

 

1. ЗАГАЛЬНІ ПОЛОЖЕННЯ

1.1. Служба у справах дітей Северинівської сільської ради  (далі – Служба) є виконавчим органом Северинівської сільської ради, утворюється Северинівською сільською радою і в межах Северинівської сільської територіальної громади забезпечує виконання покладених на службу завдань.

 

1.2 Відповідно до частини 2 статті 54 Закону України „Про місцеве самоврядування в Україні” Cлужба у справах дітей Северинівської сільської ради, є підзвітною і підконтрольною сільській раді підпорядковується виконавчому комітету Северинівської сільської ради, сільському голові,  підзвітна службі у справах дітей Вінницької обласної державної адміністрації.

 

1.3. Служба  у своїй діяльності керується  Конституцією України, Законами „Про місцеве самоврядування в Україні”, „Про службу в органах місцевого самоврядування”, „Про органи і служби у справах дітей та спеціальні установи для дітей”, „Про запобігання корупції ” та іншими  законами України, указами і розпорядженнями Президента України, постановами Верховної Ради України, постановами і розпорядженнями Кабінету Міністрів України, наказами  відповідного Міністерства  України, наказами служби у справах дітей Вінницької облдержадміністрації, іншими нормативними актами органів виконавчої влади та місцевого самоврядування, рішеннями сільської ради та виконкому, розпорядженнями сільського голови,  цим Положенням.

 

1.4. Служба є юридичною особою публічного права, має самостійний баланс, рахунки в територіальних органах Державної казначейської служби України,  установах банків, печатку із зображенням Державного Герба України і  своїм найменуванням, штампи, власні бланки. Служба є неприбутковою установою, має статус бюджетної установи.

 

1.5 Служба є неприбутковою установою та не має на меті отримання доходів для розподілу серед засновників, членів органів управління та інших пов’язаних з ними осіб чи працівників (крім оплати їхньої праці, нарахування єдиного соціального внеску).

 

 

1.6 Повна назва: Служба у справах дітей Северинівської сільської ради.

      Скорочена назва: Служба у справах дітей.

 

1.7.Юридична адреса служби: 23126, Вінницька область, Жмеринський район, с.Северинівка,  вулиця Грушевського, 31.

 

ІІ. ЗАВДАННЯ ТА ПОВНОВАЖЕННЯ СЛУЖБИ 

 

2. Основними завданнями та повноваженнями служби є:

1) реалізація на території територіальної громади державної політики з питань соціального захисту дітей, запобігання дитячій бездоглядності та безпритульності, вчиненню дітьми правопорушень; визначення пріоритетних напрямів поліпшення становища дітей у територіальній громаді, їх соціального захисту, сприяння фізичному, духовному та інтелектуальному розвитку;

2) розроблення і проведення самостійно або разом з виконавчими органами сільської ради, відповідними органами виконавчої влади, підприємствами, установами та організаціями усіх форм власності, громадськими об’єднаннями заходів щодо захисту прав, свобод і законних інтересів дітей;

3) організація і проведення разом з виконавчими органами сільської ради, уповноваженими підрозділами органів Національної поліції заходів щодо соціального захисту дітей, виявлення причин, що зумовлюють дитячу бездоглядність і безпритульність, запобігання вчиненню дітьми правопорушень;

4) координація діяльності виконавчих органів сільської ради, підприємств, установ та організацій незалежно від форми власності, розташованих на території територіальної громади, у розв’язанні питань соціального захисту дітей та організації роботи із запобігання дитячій бездоглядності та безпритульності, надання їм у межах компетенції практичної, методичної та консультаційної допомоги в цій сфері;

5) розроблення та подання пропозицій до проєктів місцевих, обласних програм, планів і прогнозів щодо соціального захисту, забезпечення прав, свобод і законних інтересів дітей, у тому числі в частині бюджетних асигнувань на виконання відповідних програм і проведення заходів щодо реалізації державної політики з питань дітей, спрямованої на подолання дитячої бездоглядності та безпритульності, а також на утримання підпорядкованих службі закладів соціального захисту для дітей;

6) ведення державної статистики щодо дітей; організація та проведення разом з виконавчими органами сільської,  науковими установами досліджень у сфері соціального захисту дітей, запобігання дитячій бездоглядності та безпритульності, вчиненню дітьми правопорушень; підготовка інформаційно-аналітичних і статистичних матеріалів про причини та умови вчинення дітьми правопорушень; вивчення і поширення міжнародного досвіду з питань соціального захисту дітей, дотримання їхніх прав та інтересів; підготовка та подання в установленому порядку статистичної звітності;

7) проведення інформаційно-роз’яснювальної роботи з питань, що належать до компетенції служби, зокрема, через засоби масової інформації;

8) надання організаційної і методичної допомоги притулкам для дітей, центрам соціально-психологічної реабілітації дітей, центрам соціальної підтримки дітей та сімей, соціально-реабілітаційним центрам (дитячим містечкам), що розташовані на території відповідної територіальної громади та/або в яких отримують соціальні послуги діти, які проживають у територіальній громаді або походять з неї, здійснення в межах компетенції безпосереднього контролю за діяльністю таких закладів;

9) вжиття заходів із виявлення дітей, які перебувають у складних життєвих обставинах, дітей, які залишилися без батьківського піклування; у разі необхідності забезпечення їх тимчасового влаштування, надання необхідної допомоги з урахуванням їхніх потреб;

10) забезпечення безпеки дітей, стосовно яких надійшла інформація про жорстоке поводження з ними або загрозу їхньому життю чи здоров’ю, шляхом:

невідкладного проведення оцінки рівня безпеки дитини спільно з уповноваженим підрозділом територіального органу Національної поліції, який діє у межах своїх повноважень, фахівцем із соціальної роботи або іншим надавачем соціальних послуг, представником закладу охорони здоров’я, у разі необхідності із залученням інших фахівців;

вжиття в разі необхідності заходів щодо організації надання дитині необхідної медичної допомоги, її тимчасового влаштування;

підготовка клопотання до органу опіки та піклування про невідкладне відібрання дитини у батьків або осіб, які їх замінюють, у разі підтвердження факту загрози її життю та здоров’ю;

11) підготовка за участю виконавчих органів сільської ради документів для звернення органу опіки та піклування до суду про позбавлення, відібрання дитини у батьків без позбавлення їх батьківських прав;

12) підготовка документів та проєктів рішень органу опіки та піклування для реєстрації народження підкинутих, знайдених дітей, дітей, покинутих у пологових будинках, інших закладах охорони здоров’я, дітей, мати яких померла чи місце проживання матері яких встановити неможливо, подання таких документів та рішень органам реєстрації актів цивільного стану;

13) підготовка висновків про доцільність (недоцільність) повернення дитини, щодо якої було прийняте рішення про тимчасове влаштування, до батьків або інших законних представників;

14) збір документів, необхідних для надання дитині статусу дитини-сироти, дитини, позбавленої батьківського піклування, дитини, яка постраждала внаслідок воєнних дій та збройних конфліктів, підготовка проєктів відповідних рішень органу опіки та піклування;

15) вжиття заходів щодо повернення в Україну дітей, позбавлених батьківського піклування, які є громадянами України та походять із відповідної територіальної громади;

16) ведення обліків дітей, які перебувають у складних життєвих обставинах, включаючи дітей, які постраждали внаслідок воєнних дій та збройних конфліктів, дітей, які залишились без батьківського піклування, включаючи дітей, розлучених із сім’єю, дітей, які є іноземцями або особами без громадянства та виявили бажання особисто чи через інших осіб набути статусу біженця або особи, яка потребує додаткового захисту (далі - діти, розлучені із сім’єю), дітей-сиріт та дітей, позбавлених батьківського піклування; дітей-сиріт та дітей, позбавлених батьківського піклування, які прибули з інших територій; усиновлених дітей, за умовами проживання та виховання яких здійснюється нагляд; потенційних опікунів, піклувальників; нерухомого майна дітей-сиріт, дітей, позбавлених батьківського піклування;

17) участь у межах компетенції у судовому розгляді за участю неповнолітнього обвинуваченого з метою забезпечення прав та найкращих інтересів дітей;

18) забезпечення в межах компетенції ведення єдиного електронного банку даних про дітей-сиріт, дітей, позбавлених батьківського піклування, і сім’ї потенційних усиновлювачів, опікунів, піклувальників, прийомних батьків, батьків-вихователів (за винятком ведення цього банку в частині інформації про потенційних прийомних батьків, батьків-вихователів, дітей, які можуть бути усиновлені, та кандидатів в усиновлювачі);

19) вжиття вичерпних заходів для влаштування дітей-сиріт, дітей, позбавлених батьківського піклування, в сім’ї громадян України з дотриманням пріоритету сімейного виховання, забезпечення дотримання вимог законодавства щодо встановлення опіки та піклування над дітьми, у тому числі:

надання потенційним опікунам, піклувальникам інформації про дітей-сиріт та дітей, позбавлених батьківського піклування, які перебувають в службі на обліку дітей, які залишились без батьківського піклування, дітей-сиріт та дітей, позбавлених батьківського піклування;

обстеження житлово-побутових умов потенційних опікунів, піклувальників;

участь у заходах, пов’язаних із вибуттям дітей із закладів різних типів, форм власності та підпорядкування, в яких вони перебували цілодобово, та влаштуванням у сім’ї усиновлювачів, опікунів, піклувальників, у дитячі будинки сімейного типу, прийомні сім’ї;

збір та подання до служби у справах дітей відповідної районної державної адміністрації документів, які підтверджують наявність правових підстав для усиновлення дітей, а також документів, необхідних для влаштування дітей до прийомної сім’ї, дитячого будинку сімейного типу;

консультування громадян, які виявили бажання усиновити дитину, обстеження умов їхнього проживання, організація знайомства дитини з кандидатами в усиновлювачі, прийомні батьки, батьки-вихователі, встановлення контакту;

підготовка проєктів рішень органу опіки та піклування про встановлення опіки та піклування над дітьми-сиротами, дітьми, позбавленими батьківського піклування;

20) здійснення у межах компетенції контролю за дотриманням законодавства з питань соціального захисту дітей і запобігання вчиненню ними правопорушень, у тому числі щодо умов утримання і виховання:

дітей, влаштованих на цілодобове перебування до закладів різних типів, форм власності та підпорядкування, у тому числі до спеціальних виховних установ;

дітей-сиріт та дітей, позбавлених батьківського піклування, у сім’ях опікунів, піклувальників, дитячих будинках сімейного типу, прийомних сім’ях;

дітей, які перебувають у складних життєвих обставинах, у сім’ях патронатних вихователів;

21) підготовка висновків та звітів про стан виховання, утримання і розвитку дітей у сім’ях опікунів, піклувальників, прийомних сім’ях та дитячих будинках сімейного типу, усиновлених дітей;

22) розгляд звернень власників підприємств, установ або організацій усіх форм власності щодо звільнення працівників віком до 18 років та надання відповідних письмових дозволів;

23) проведення передбачених законодавством заходів у сфері запобігання та протидії домашньому насильству стосовно дітей та за участю дітей, у тому числі:

розроблення та проведення заходів щодо захисту прав і законних інтересів дітей, які постраждали від домашнього насильства, та дітей, які вчинили домашнє насильство у будь-якій формі;

прийом та розгляд заяв і повідомлень про домашнє насильство стосовно дітей та за участю дітей, у тому числі повідомлень, що надійшли до кол-центру з питань запобігання та протидії домашньому насильству, насильству за ознакою статі та насильству стосовно дітей;

інформування дітей, які постраждали від домашнього насильства, їхніх батьків, інших законних представників, якщо вони не є кривдниками дитини, а також дітей, які вчинили домашнє насильство у будь-якій формі, їхніх батьків, інших законних представників про права дітей, заходи, у яких вони можуть взяти участь, та послуги, якими вони можуть скористатися;

проведення з батьками, іншими законними представниками дітей профілактичної роботи із запобігання домашньому насильству стосовно дітей і за участю дітей, у тому числі із залученням у разі необхідності інших суб’єктів соціальної роботи із сім’ями, дітьми та молоддю в межах їхньої компетенції;

порушення перед органами виконавчої влади та органами місцевого самоврядування питань про притягнення до відповідальності згідно із законом посадових осіб за невиконання або неналежне виконання ними обов’язків у разі виявлення фактів домашнього насильства, у роботі з дітьми, які постраждали від домашнього насильства, та дітьми, які вчинили домашнє насильство у будь-якій формі;

взаємодія з іншими суб’єктами, що здійснюють заходи у сфері запобігання та протидії домашньому насильству, відповідно до статті 15 Закону України «Про запобігання та протидію домашньому насильству»;

24) забезпечення соціального захисту дітей, які постраждали від торгівлі людьми, у тому числі інформування про таких дітей територіального органу Національної поліції, структурного підрозділу місцевої державної адміністрації, відповідального за проведення процедури встановлення статусу особи, яка постраждала від торгівлі людьми, для проведення відповідних заходів згідно із законодавством;

25) забезпечення захисту житлових та майнових прав дітей, в тому числі дітей-сиріт та дітей, позбавлених батьківського піклування, зокрема:

ведення обліку нерухомого майна дитини-сироти та дитини, позбавленої батьківського піклування;

складання опису майна дитини-сироти та дитини, позбавленої батьківського піклування, за місцем знаходження такого майна;

підготовка проєктів рішень органу опіки та піклування за місцем знаходження майна дітей-сиріт, дітей, позбавлених батьківського піклування, про встановлення опіки над майном; призначення особи, яка буде представляти інтереси дітей вказаної категорії на час здійснення права на спадкування; укладення договору оренди житла, яке належить дитині-сироті та дитині, позбавленій батьківського піклування, на праві власності; погодження зняття з реєстрації дітей вказаної категорії;

вжиття заходів щодо передання житла, яке належить на праві користування дитині-сироті та дитині, позбавленій батьківського піклування, у власність дитини;

подання органу опіки та піклування необхідних документів для взяття дитини-сироти, дитини, позбавленої батьківського піклування, після досягнення нею 16-річного віку на облік громадян, які потребують поліпшення житлових умов, і на соціальний квартирний облік у разі наявності правових підстав для цього;

забезпечення контролю за виконанням рішень сільської  ради та її виконавчих органів щодо захисту житлових та майнових прав дітей;

26) забезпечення захисту прав дітей при вчиненні правочинів стосовно нерухомого майна, право власності на яке або право користування яким вони мають, шляхом:

надання консультацій фізичним особам з питань підготовки необхідних документів щодо вчинення відповідних правочинів;

перевірка документів, поданих на вчинення правочинів щодо нерухомого майна дитини, з’ясування наявності/відсутності обставин, що можуть бути підставою для відмови у наданні дозволу на вчинення таких правочинів;

підготовка проєктів рішень органів опіки та піклування про надання (відмову в наданні) дозволу на вчинення правочинів щодо нерухомого майна, право власності на яке або право користування яким має дитина;

подання сільському голові клопотання про необхідність звернення до суду з метою захисту майнових та житлових прав дитини, якщо батьки, опікуни/піклувальники, прийомні батьки, батьки-вихователі не виконують рішення виконавчого органу сільської ради;

підготовка для подання до суду письмових висновків органу опіки та піклування щодо виселення дитини, зняття дитини з реєстрації місця проживання, визнання такою, що втратила право користування житловим приміщенням, управління батьками майном дитини;

27) збір матеріалів, підготовка письмових висновків органів опіки та піклування для подання до суду або проєктів рішень органу опіки та піклування щодо розв’язання спорів між батьками стосовно прізвища, імені, місця проживання дитини, участі у вихованні дитини того з батьків, хто проживає окремо від неї;

28) підготовка висновків та проєктів рішень органу опіки та піклування про підтвердження місця проживання дітей для їх тимчасового виїзду за межі України;

29) підготовка для подання до суду висновків органу опіки та піклування щодо позбавлення та поновлення батьківських прав; побачення з дитиною матері, батька, які позбавлені батьківських прав; відібрання дитини від особи, яка тримає її у себе не на підставі закону або рішення суду; з інших питань, що стосуються прав дитини, які вирішуються із залученням або за ініціативою виконавчого органу сільської ради як органу опіки та піклування;

30) складання протоколів про адміністративні правопорушення відповідно до частин п’ятоїшостої статті 184 (невиконання рішення органу опіки та піклування щодо визначення способів участі у вихованні дитини та спілкуванні з нею того з батьків, хто проживає окремо від дитини) та статті 188-50 (невиконання законних вимог посадових (службових) осіб органу опіки та піклування) Кодексу України про адміністративні правопорушення;

31) розгляд питань, пов’язаних із доцільністю відрахування неповнолітніх здобувачів освіти закладів професійної (професійно-технічної) освіти першого року навчання, здобувачів фахової передвищої та вищої освіти першого року навчання (далі - здобувач освіти), що передбачає:

отримання від закладу професійної (професійно-технічної), фахової передвищої або вищої освіти повідомлення, у тому числі в електронній формі та за допомогою телефонного зв’язку, про заплановане відрахування неповнолітнього здобувача освіти із зазначенням підстав для такого відрахування за один місяць до прийняття відповідного рішення;

вивчення у взаємодії із законними представниками неповнолітнього здобувача освіти (протягом 10 робочих днів з дня отримання такого повідомлення) підстав запланованого відрахування на предмет їх відповідності законодавству у сфері захисту прав дітей; встановлення причин відрахування, визначення доцільності та можливості їх усунення;

у разі встановлення факту невідповідності підстав запланованого відрахування неповнолітнього здобувача освіти законодавству у сфері захисту прав дітей подання закладу професійної (професійно-технічної), фахової передвищої або вищої освіти аргументованого заперечення щодо такого відрахування;

32) сприяння в межах компетенції поверненню дітей-іноземців, виявлених на території села, до місць їхнього постійного проживання та забезпечення їх соціального захисту до моменту повернення;

33) представництво від імені органу опіки та піклування інтересів дітей, розлучених із сім’єю, виявлених на території села;

34) здійснення контролю за цільовим використанням аліментів;

35) забезпечення організації діяльності Комісії з питань захисту прав дитини;

36) розгляд в установленому порядку звернень громадян, зокрема звернень дітей щодо неналежного виконання батьками, іншими законними представниками обов’язків з виховання або щодо зловживання ними своїми правами;

37) виконання інших функцій, покладених на службу відповідно до законодавства.

ІІІ. ПРАВА СЛУЖБИ 

Служба має право:

3.1. Приймати з питань, що належать до її компетенції, рішення, які є обов'язкові для виконання підприємствами, установами та організаціями усіх  форм власності, посадовими особами сільської ради, старостами, громадянами. 

3.2. Отримувати повідомлення від підприємств, установ та організацій усіх форм власності,  посадових осіб сільської ради, про заходи, вжиті на виконання прийнятих нею рішень. 

3.3. Отримувати в установленому порядку від структурних підрозділів сільської ради, навчальних закладів, підприємств, організацій i установ незалежно від форм власності інформацію, документи та iншi матеріали з    питань, що належать до її компетенції, а від місцевих органів державної статистики – безоплатно статистичні дані, необхідні для виконання покладених на неї завдань.

3.4. Звертатися до відповідних структурних підрозділів сільської ради, підприємств, установ , організацій усіх форм власності у разі порушення прав та інтересів дітей, а також з питань працевлаштування, надання їм іншої допомоги.

3.5. Проводити роботу серед дітей з метою запобігання вчиненню правопорушень. 

3.6. Проводити роботу з влаштування дітей-сиріт, дітей, позбавлених батьківського піклування, відповідно до повноважень визначених законодавством, до сімейних форм виховання.

3.7. Вести особові справи дітей-сиріт, дітей, позбавлених батьківського піклування, дітей, які опинились у складних життєвих обставинах.

3.8. Перевіряти стан виховної роботи з дітьми у навчальних закладах за місцем проживання, а також у разі необхідності – умови роботи працівників молодше 18 років на підприємствах, в установах та організаціях усіх форм власності.

3.9. Брати  участь у розгляді судами справ щодо дітей і захисту їх прав та інтересів, представляти права дітей у суді, у їх відносинах з підприємствами, установами та організаціями усіх форм власності.

3.10. Запрошувати для бесіди батьків або опікунів, піклувальників, посадових осіб з метою з'ясування причин та умов, які призвели до порушення   прав дітей, бездоглядності та безпритульності, вчинення  правопорушень, і  вживати заходів до усунення таких причин.

3.11. Порушувати перед відповідними органами питання про притягнення до відповідальності згідно із законом фізичних та юридичних осіб, які допустили порушення прав, свобод і законних інтересів дітей, накладення дисциплінарних стягнень на посадових осіб у разі невиконання ними рішень, прийнятих спеціально уповноваженим центральним органом виконавчої влади у справах дітей.

3.12. Запрошувати на бесіду до служби дітей, які перебувають на обліку, скоїли правопорушення чи потребують соціального або правового захисту.

3.13. Відповідно до повноважень, визначених чинним законодавством, брати участь у проведенні роботи щодо провадження діяльності з усиновлення та влаштування дітей до прийомних сімей та дитячих будинків сімейного типу.

3.14. Проводити особистий прийом дітей, а також їх батьків, опікунів чи піклувальників.

3.15. Відвідувати за місцем проживання дітей, які опинились у складних життєвих обставинах і перебувають на обліку у службі, дітей, які влаштовані в сім’ї опікунів, піклувальників, прийомні сім’ї, дитячі будинки сімейного типу, сім’ї патронатних вихователів, над якими встановлено наставництво або щодо яких є інформація щодо порушення їх прав.

3.16.Розробляти і реалізовувати власні та підтримувати громадські  програми  соціального спрямування з метою забезпечення захисту прав, свобод і законних інтересів дітей. 

3.17. Укладати в установленому порядку угоди про співробітництво з науковими установами, жіночими, молодіжними, дитячими та іншими   об'єднаннями громадян і благодійними організаціями.

3.18. За дорученням органу опіки та піклування в установленому законом порядку перевіряти цільове витрачання аліментів.

3.19. За рішенням суду відкривати особистий рахунок у відділенні Державного ощадного банку України на дитину, для перерахування аліментів від особи, позбавленої батьківських прав у разі відсутності у дитини законного представника.

3.20. Скликати в установленому порядку наради, семінари з питань, віднесених до їх компетенції.

3.21. Служба під час виконання покладених на неї завдань взаємодіє з відповідними структурними підрозділами обласної, районної державних адміністрацій, обласної, районної та сільської рад, з депутатами, постійними комісіями, установами, організаціями усіх форм власності, об'єднаннями громадян.

 

 

IV. СТАТУС СЛУЖБИ

4.1. Служба фінансується за рахунок коштів  місцевого бюджету та відповідно до чинного законодавства.

4.2. Структура, гранична чисельність, фонд оплати праці працівників служби, видатки на її утримання встановлюються Северинівською сільською радою відповідно до чинного законодавства.

4.3. Кошторис та штатний розпис служби затверджується у встановленому порядку сільським головою в межах визначеної граничної чисельності та фонду оплати праці її працівників.

4.4. Служба може одержувати кошти та майно з інших джерел відповідно до чинного законодавства про неприбуткові установи та організації.

4.5. Матеріально-технічне забезпечення служби здійснює сільська рада.

4.6.Майно, яке знаходиться на балансі служби, є комунальною власністю Северинівської сільської ради та перебуває в оперативному управлінні (користуванні) служби.

4.7. Діяльність служби у справах дітей здійснюється на основі річних планів роботи, затверджених  сільським головою.

 

V. КЕРІВНИЦТВО СЛУЖБОЮ

5.1. Службу очолює начальник, який відповідно до статей 5, 10 Закону України „Про службу в органах місцевого самоврядування” та частини 3 статті 54 Закону України „Про місцеве самоврядування в Україні” призначається на посаду розпорядженням сільського голови на конкурсній основі чи за іншою процедурою, передбаченою законодавством України.

5.2. Посадовi особи служби відповідно до вимог статей 5, 10 Закону України „Про службу в органах місцевого самоврядування” призначаються на посади розпорядженням сільського голови на конкурсній основі чи за іншою процедурою, передбаченою законодавством України.

5.3. Начальник служби та iншi посадові особи служби звільняються з посад сільським головою згідно загальних підстав, передбачених Кодексом законів про працю України. Служба в органах місцевого самоврядування припиняється також на підставі i в порядку, визначеному Законом України „Про місцеве самоврядування в Україні”, статтею 20 Закону України „Про службу в органах місцевого самоврядування”. 

5.4. Начальник служби:

5.4.1.Здійснює керівництво діяльністю служби, несе персональну відповідальність за виконання покладених на неї завдань.

5.4.3. Приймає на роботу та звільняє з роботи працівників Служби, які не відносяться до посадових осіб місцевого самоврядування.

5.4.4. Планує роботу служби;

5.4.5.Звітує перед сільським головою про виконання покладених на службу завдань та затвердженого плану роботи.

5.4.6.Організовує роботу з підвищення рівня професійної компетентності посадових осіб служби.

5.4.7. Вживає заходів до удосконалення організації та підвищення ефективності роботи служби.

5.4.8. Забезпечує дотримання працівниками служби правил внутрішнього службового розпорядку та виконавської дисципліни.

5.4.9. Видає у межах своєї компетенції накази, організовує і контролює їх виконання.

5.4.10.Затверджує посадові інструкції працівників служби та розподіляє обов’язки між ними.

5.4.11. Подає на затвердження сільському голові кошторис та штатний розпис служби в межах граничної чисельності та фонду оплати праці працівників.

5.4.12. Розпоряджається коштами у межах затвердженого в установленому порядку кошторису служби.

5.4.13.Визначає умови оплати праці працівників служби та розмір стимулювання в межах затвердженого фонду оплати праці служби згідно із вимогами діючого законодавства. Затверджує положення про преміювання працівників служби.

5.4.14. Видає у   межах   своєї  компетенції  накази,  організовує  і контролює їх виконання.

5.4.15. Проводить особистий прийом громадян з питань, що належать до повноважень служби.

5.4.16. В процесі своєї діяльності взаємодіє з депутатами, постійними комісіями та іншими відділами.

5.4.17.Здійснює інші повноваження, визначені законом.

 

VI. ВІДПОВІДАЛЬНІСТЬ 

6.1.Персональну відповідальності за належне виконання покладених цим Положенням на службу завдань і функцій несе начальник  служби. 

6.2. Відповідальність працівників служби встановлюється посадовими інструкціями.

6.3.Відповідальність працівників  служби   настає у разі невиконання або неналежного виконання обов’язків, закріплених за ними посадовими інструкціями.

6.4. Притягнення до відповідальності здійснюється в порядку, встановленому чинним законодавством України.

 

VII. ПРИПИНЕННЯ ДІЯЛЬНОСТІ СЛУЖБИ У СПРАВАХ ДІТЕЙ СЕВЕРИНІВСЬКОЇ СІЛЬСЬКОЇ РАДИ.

7.1. Припинення діяльності Служби у справах дітей Северинівської сільської ради може бути шляхом його реорганізації або ліквідаціїї.  Ліквідація та реорганізація Служби у справах дітей Северинівської сільської ради здійснюється за рішенням Северинівської сільської ради, або за рішенням суду, згідно з чинним законодавством України.

7.2. Ліквідація Служби у справах дітей Северинівської сільської ради здійснюється ліквідаційною комісією, яка утворюється Северинівською сільською радою, яка прийняла рішення про ліквідацію. Порядок і строки проведення ліквідації визначаються Северинівською сільською радою відповідно до чинного законодавства України.

Ліквідаційна комісія складає ліквідаційний баланс Служби у справах дітей Северинівської сільської ради селищної ради  і подає його на затвердження в порядку визначеному чинним законодавством.

7.3. З моменту призначення ліквідаційної комісії, до неї переходять повноваження щодо управління Служба у справах дітей Северинівської сільської ради.

7.4. У разі реорганізації Служба у справах дітей Северинівської сільської ради його права та обов’язки переходять до його правонаступника.

7.5.Служба у справах дітей Северинівської сільської ради вважається реорганізованим, або ліквідованим з моменту внесення відповідного запису до Єдиного державного реєстру юридичних осіб, фізичних осіб-підприємців та громадських формувань.

 

IX. ЗАКЛЮЧЕНІ ПОЛОЖЕННЯ

8.1. Це Положення набирає чинності з моменту його державної реєстрації відповідно до чинного законодавства України.

8.2. Зміни та доповнення до Положення Служба у справах дітей Северинівської сільської ради вносяться на підставі рішення  Северинівської сільської ради у порядку встановленому законодавством.

8.3. Зміни та доповнення до Положення вносяться в порядку, визначеному чинним законодавством України та набувають юридичної сили з моменту їх державної реєстрації.

 

 

 

Секретар сільської ради                                           Надія ДЯКОН