Рішення № 436 26 сесія 8 скликання Про затвердження Положення про відділ кадрової роботи Северинівської сільської ради в новій редакції

  • 84

Фото без опису                 

УКРАЇНА

СЕВЕРИНІВСЬКА  СІЛЬСЬКА  РАДА
ЖМЕРИНСЬКОГО РАЙОНУ
ВІННИЦЬКОЇ ОБЛАСТІ

 

Фото без описуРІШЕННЯ  № 436

 

від « 14 » грудня 2022 року                                                26 сесія  8 скликання

с. Северинівка

 

Про затвердження Положення про відділ кадрової роботи

 Северинівської сільської ради в новій редакції

 

 

Керуючись ч. 4 ст. 54 Закону України «Про місцеве самоврядування  в Україні», сільська рада ВИРІШИЛА:

1. Затвердити Положення про відділ кадрової роботи Северинівської сільської ради в новій редакції, що додається.

2. Визнати таким, що втратило чинність, рішення 3 сесії сільської ради            8 скликання від 22.12.2020 року №29 «Про затвердження Положення про відділ кадрової роботи Северинівської сільської ради».

3.  Контроль за виконанням даного рішення покласти на постійну комісію з питань освіти, культури, охорони здоров’я, фізкультури та спорту, соціального захисту населення, прав людини, законності, депутатської діяльності,              етики (Тетяна ТРАЧ).

 

 

 

  Сільський голова                                            Василь МАЛЯРЧУК

 

Начальник відділу кадрової роботи                                   Світлана ЮДІНОВА

 

 

ЗАТВЕРДЖЕНО

рішення 26 сесії сільської ради 8 скликання

«__» грудня 2022 року №____

 

 

ПОЛОЖЕННЯ

про відділ кадрової роботи Северинівської сільської ради

(нова редакція)

 

1. Загальні положення

 

1.1 Відділ кадрової роботи (надалі Відділ) є  структурним підрозділом апарату сільської ради, який створений відповідно до рішення 1 сесії сільської ради 8 скликання від 30.11. 2020 року № 5 «Про затвердження структури апарату  Северинівської сільської ради  та її виконавчих органів».

1.2 Відділ підзвітний і підконтрольний сільській раді та підпорядковується сільському голові.

1.3 У своїй діяльності Відділ керується Конституцією України,  Законами України «Про місцеве самоврядування в Україні», «Про службу в органах місцевого самоврядування», та іншими законами України з питань організації та діяльності органів місцевого самоврядування, постановами Верховної Ради України, актами Президента України, декретами, постановами і розпорядженнями Кабінету Міністрів України, відповідними рекомендаціями НАДС, Державної служби України з питань праці, Мінюсту, рішеннями сільської ради і виконавчого комітету, розпорядженнями сільського голови, даним Положенням і іншими нормативними актами.

 

2.Основні завдання Відділу

 

1.1 Відділ вирішує наступні завдання:

1) Реалізація державної політики у сфері служби в органах місцевого самоврядування та з питань трудового законодавства;

2) Здійснення організаційної роботи з кадрового менеджменту, в основу якого покладено принципи демократичного добору і просування по службі посадових осіб за їх діловими якостями та професійною компетентністю;

3) Задоволення потреби в кадрах та їх ефективне використання;

4) Документальне оформлення проходження служби в органах місцевого самоврядування та трудових відносин.

 

3. Функції Відділу відповідно до завдань та повноважень

 

1.1 Відповідно до покладених на нього завдань Відділ кадрової політики реалізує наступні функції:

1). Організовує, координує кадрову роботу у сільській раді та її виконавчих органах, в основі якої покладено принципи демократичного добору і просування по службі за діловими якостями та професійною компетентністю, постійне навчання працівників, заохочення їх до службової кар'єри;

2). Здійснює організаційну роботу щодо прийняття та проходження служби в органах місцевого самоврядування відповідно до вимог чинного законодавства;

3). Здійснює у сільській раді та її виконавчих органах роботу з кадрами, організаційно-методичне керівництво проведення атестацій, формування кадрового резерву, вносить пропозиції сільському голові щодо їх вдосконалення;

4) Вносить рекомендації сільському голові про зарахування до кадрового резерву посадових осіб місцевого самоврядування при плануванні періодичного переміщення по службі (ротації).

           5) Разом з іншими виконавчими органами сільської ради формує замовлення на підготовку, перепідготовку і підвищення кваліфікації посадових осіб місцевого самоврядування.

6). Здійснює необхідні заходи щодо організації конкурсного відбору осіб, які претендують на зайняття посад у сільській раді та її виконавчих органах, приймає від претендентів відповідні документи та подає їх на розгляд конкурсної комісії.

7) Здійснює організаційне забезпечення роботи атестаційної комісії у сільській раді та її виконавчих органах;

8) Розглядає та вносить сільському голові пропозиції щодо проведення стажування кадрів на посадах посадових осіб місцевого самоврядування, готує разом з керівниками виконавчих органів документи для організації стажування кадрів, здійснює контроль за його проведенням;

9) Готує матеріали про призначення на посади та звільнення з посад працівників. В межах компетенції Відділ бере участь у підготовці матеріалів про призначення посадових осіб місцевого самоврядування, керівників комунальних підприємств, установ, закладів;

10) Оформляє документи про прийняття Присяги та присвоєння рангів посадовим особам місцевого самоврядування, вносить про це записи до трудових книжок та реєстру;

11) Здійснює ведення табелю обліку використання робочого часу працівників сільської ради;

12) Готує документи для заохочення, нагородження та відрядження  працівників;

13) Готує матеріали про присвоєння чергових рангів посадових осіб місцевого самоврядування;

14) Обчислює стаж роботи та служби в органах місцевого самоврядування, який дає право на виплату надбавок за вислугу років та надання відпусток відповідної тривалості;

15) Складає графік щорічних відпусток  працівників апарату сільської ради та керівників її виконавчих органів;

16) Готує розпорядчі документи про надання відпусток та оплати праці працівників сільської ради та керівників її виконавчих органів;

17) Оформляє і видає довідки з місця роботи працівника,

18) Обчислює стаж роботи під час обробки листків тимчасової непрацездатності;

19) Переглядає посадові інструкції посадових осіб місцевого самоврядування та службовців на відповідність встановленим законодавством вимогам, надає консультативну допомогу щодо розроблення, оформлення, перегляду, внесення змін до них та погоджує посадові інструкції;

20) Здійснює роботу, пов’язану із заповненням, обліком і зберіганням трудових книжок, особових справ (особових карток) та контрактів посадових осіб місцевого самоврядування;

21). В межах своєї компетенції здійснює заходи по забезпеченню режиму та трудової дисципліни, оформлює документи, пов'язані з проведенням службового розслідування та застосування заходів дисциплінарного впливу;

         22) Здійснює організаційні заходи щодо подання посадовими особами місцевого самоврядування декларації особи, уповноваженої на виконання функцій держави або місцевого самоврядування;

23) Відповідно до законодавства організовує роботу по проведенню спеціальної перевірки стосовно осіб, які претендують на зайняття посад, які передбачають зайняття відповідального або особливо відповідального становища, та посад з підвищеним корупційним ризиком;

24) Відповідно до законодавства організовує роботу по проведенню перевірки достовірності відомостей, що подаються посадовими і службовими особами органів місцевого самоврядування, які претендують на зайняття відповідних посад, щодо застосування заборон, передбачених частинами третьою і четвертою статті 1 Закону України “Про очищення влади”;

25) Забезпечує планування роботи з кадрами;

26) Готує проекти розпорядчих актів сільської ради, її виконавчих органів і сільського голови, в т.ч. нормативного характеру.

 

4.  Система взаємодії 

 

1.1.Відділ при виконанні покладених на нього завдань взаємодіє з  іншими працівниками сільської ради та її виконавчих органів, постійними комісіями, тимчасовими контрольними комісіями та іншими органами, утвореними сільською радою, підприємствами, установами, організаціями незалежно від форми власності, об’єднаннями громадян.

 

5. Права Відділу

 

1.1 Відділ має право:

1).Одержувати у встановленому порядку від посадових осіб виконавчих органів сільської ради, керівників підприємств, установ і організацій незалежно від форми власності документи, довідки, інші матеріали, необхідні для виконання покладених на Відділ завдань;

2). Брати участь (у межах своїх повноважень) у пленарних засіданнях сесій сільської ради, засіданнях постійних комісій сільської ради та виконавчого комітету, нарадах, комісіях, робочих групах, утворених сільською радою, її виконавчими органами, сільським головою;

3). Вносити на розгляд керівництву сільської ради пропозиції щодо вдосконалення роботи Відділу з питань, що стосуються його діяльності;

4). Дотриматись правил внутрішнього трудового розпорядку, вимог законодавства про працю та службу в органах місцевого самоврядування в апараті сільської ради та її виконавчих органах.

6. Організація роботи відділу

 

1.1. Відділ очолює начальник відділу кадрової роботи, який призначається на посаду і звільняється з посади сільським головою.

1.2. У разі відсутності начальника відділу, його обов'язки виконує працівник сільської ради, на якого розпорядженням сільського голови покладено виконання обов'язків начальника відділу.   

1.3. Планування роботи відділу здійснюється начальником відділу.

 

7. Заключні положення

 

1.1. Відділ несе відповідальність за своєчасне і повне виконання покладених на нього обов'язків.

1.2. Покладення на кадрову службу обов'язків, не передбачених цим Положенням,  і таких, що не стосуються питань кадрової роботи та служби в органах місцевого самоврядування, не допускається. 

         1.3. Зміни до цього Положення вносяться в порядку, встановленому чинним законодавством України, шляхом затвердження Положення в новій редакції.

1.4. Припинення шляхом реорганізації або ліквідації Відділу здійснюється за рішенням сільської ради відповідно до чинного законодавства.

 

 

 

         Секретар сільської ради                                         Надія ДЯКОН