Рішення № 797 46 сесія 8 скликання Про затвердження Програми приватизації майна комунальної власності Северинівської сільської територіальної громади на 2024-2026 роки
УКРАЇНА
СЕВЕРИНІВСЬКА СІЛЬСЬКА РАДА
ЖМЕРИНСЬКОГО РАЙОНУ
ВІННИЦЬКОЇ ОБЛАСТІ
від « 22» липня 2024 року 46 сесія 8 скликання
с. Северинівка
Про затвердження Програми приватизації майна комунальної власності Северинівської сільської територіальної громади
на 2024-2026 роки
Керуючись ст.26 Закону України "Про місцеве самоврядування в Україні", ст.ст.3,4,7,10,11,12,13,15,18 Закону України "Про приватизацію державного і комунального майна", сільська рада ВИРІШИЛА:
- Затвердити Програму приватизації майна комунальної власності Северинівської сільської територіальної громади на 2024-2026 роки (згідно додатку 1).
- Затвердити перелік об'єктів комунальної власності Северинівської сільської територіальної громади, що підлягають приватизації (додаток 2).
- Фінансовому відділу Северинівської сільської ради при формуванні бюджету на 2024-2026 роки передбачити видатки на реалізацію заходів Програми, виходячи з реальних можливостей бюджету та його пріоритетів.
- Рішення Северинівської сільської ради №628 37 сесії 8 скликання від 27 вересня 2023 року « Про затвердження програми приватизації комунального майна Северинівської сільської територіальної громади на 2023-2025 роки» вважати таким, що втратило чинність.
- Контроль за виконанням даного рішення покласти на постійну комісію з питань планування фінансів, бюджету та соціально-економічного розвитку ( Володимир БАЛАН).
Сільський голова Василь МАЛЯРЧУК
|
|
Додаток 1
ЗАТВЕРДЖЕНО
рішення 46 сесії сільської ради 8 скликання
від « 22 » липня 2024 р. № 797
ПРОГРАМА
приватизації майна комунальної власності Северинівської сільської територіальної громади на 2024-2026 роки
- ПАСПОРТ
Програми приватизації майна комунальної власності
Северинівської сільської територіальної громади
на 2024-2026 роки
1 |
Ініціатор розроблення програми: |
Северинівська сільська рада |
2 |
Дата, номер і назва розпорядчого документа про розроблення ПРОГРАМИ |
|
3 |
Головний розробник програми |
Северинівська сільська рада |
4 |
Співрозробники програми |
Балансоутримувачі комунального майна, |
5 |
Відповідальний виконавець програми |
Северинівська сільська рада |
6 |
Співвиконавці (учасники) Програми |
Юридичні та фізичні особи, які здійснюють розроблення технічної документації Комунальні підприємства, установи, заклади (балансоутримувачі комунального майна) |
7 |
Терміни реалізації Програми |
2024-2026 роки |
7.1 |
Етапи виконання програми (для довгострокових програм) |
|
8 |
Мета Програми |
Підвищення ефективності використання об’єктів комунальної власності, поповнення місцевого бюджету |
9 |
Загальний обсяг фінансових ресурсів, необхідних для реалізації програми, всього, тис.грн. |
117,7 |
9.1 |
в тому числі: коштів бюджету Северинівської сільської територіальної громади, тис.грн. |
117,7 |
коштів обласного бюджету; |
|
|
коштів державного бюджету; |
|
|
кошти інших джерел не заборонених законодавством |
|
|
10 |
Очікувані результати виконання |
Підвищення ефективності використання об’єктів комунальної власності, поповнення місцевого бюджету |
11 |
Ключові показники ефективності |
Першочерговий продаж мало ліквідних об'єктів нерухомого майна. Досягнення максимальної ефективності продажу об'єктів приватизації. Збільшення надходження до місцевого бюджету шляхом максимальної ефективності продажу майна комунальної власності |
2. Визначення проблеми, на розв’язання якої спрямована Програма.
Програма розроблена відповідно до діючого законодавства України. Всі відносини, що виникають у процесі приватизації та не регламентовані цією Програмою, регулюються Конституцією України, Законами України "Про місцеве самоврядування в Україні", "Про приватизацію державного і комунального майна", іншими законами та підзаконними нормативно-правовими актами з питань приватизації, нормативно-правовими актами Кабінету Міністрів України, Фонду державного майна України, рішеннями Немирівської міської ради та рішеннями виконавчого комітету.
Перелік об'єктів права комунальної власності Северинівської сільської територіальної громади , що підлягають приватизації визначає Северинівська сільська рада виключно на пленарних засіданнях ради.
Окремими рішеннями ради можуть вноситися зміни та доповнення до переліку об'єктів, які підлягають приватизації.
Ініціювати процедуру приватизації (відчуження) об'єктів комунальної власності може Северинівська сільська рада, а також балансоутримувач майна або інші юридичні чи фізичні особи, які можуть бути потенційними покупцями відповідно до чинного законодавства.
Доходи від відчуження об'єктів права комунальної власності зараховуються до місцевого бюджету громади.
До пріоритетів проведення приватизації (відчуження) належать:
- приватизація об'єктів, подальше перебування у комунальній власності яких є економічно недоцільним;
- першочерговий продаж мало ліквідних об'єктів нерухомого майна;
- досягнення максимальної ефективності продажу об'єктів приватизації;
- забезпечення збільшення надходження до місцевого бюджету громади коштів від приватизації (відчуження) через підвищення конкурентності та прозорості продажів;
- врахування індивідуальних особливостей об'єктів приватизації, виходячи з пріоритетів приватизації, визначених цією Програмою.
3. Визначення мети Програми
Метою Програми є:
- підвищення економічного зростання громади та посилення її конкурентоспроможності;
- залучення іноземних та внутрішніх інвестицій, підвищення заінтересованості інвесторів у розвитку інфраструктурі;
- збільшення надходження до місцевого бюджету коштів, одержаних від приватизації (відчуження), шляхом продажу об'єктів приватизації ефективному власнику.
- підвищення ефективності використання об’єктів комунальної власності,
- приватизація його по ринковій вартості ефективним власникам;
- приватизації об'єктів, подальше перебування у комунальній власності яких є економічно недоцільним;
- досягнення максимальної ефективності продажу об'єктів приватизації.
4. Обґрунтування шляхів і засобів розв’язання проблеми, показники результативності
Основними завданнями програми є:
- визначення об’єктів приватизації, подальше перебування у комунальній власності яких є економічно недоцільним;
- виготовлення технічної документації, оформлення правовстановлюючих документів на об’єкти приватизації;
- визначення ціни об’єктів приватизації;
- проведення процедури приватизації.
Заходи з приватизації майна комунальної власності включають:
- огляд майна;
- включення до переліку об’єктів приватизації;
- проведення технічної інвентаризації об’єктів нерухомого майна (за потреби);
- державна реєстрація права комунальної власності на об’єкти, що підлягають приватизації;
- проведення оцінки майна, що підлягає приватизації.
Приватизація комунального майна здійснюється шляхом продажу об’єктів на аукціоні та викупу об'єктів в порядку, визначеному Законом України "Про приватизацію державного і комунального майна", іншими діючими нормативно-правовими актами України з питань приватизації.
Дані щодо завдань Програми, заходів, строків їх виконання, обсяги та джерела фінансування з розбивкою за роками, очікуваний результат від виконання заходів наведені у додатку 1 до Програми.
4.1.1. Показники якості програми.
Відсоток потрібних приміщень до тих, які планується приватизувати.
Показники результативності наведені у Додатку 2 до Програми.
5. Обсяги та джерела фінансування Програми
Заходи, пов'язані з виконанням Програми, фінансуються з місцевого бюджету і використовуються на:
- оплату послуг організацій та осіб, залучених до процесів приватизації (відчуження), а саме: оплату послуг суб'єктів оціночної діяльності щодо незалежної оцінки майна; оплату за виготовлення технічної документації, свідоцтв на право власності, реєстрацію права власності та інші витрати, відповідно до законодавства;
- проведення аукціону з продажу майна;
- оплату робіт з оформлення і передачі приватизаційних справ в архів.
Видатки на оформлення необхідної документації на об'єкти комунальної власності здійснюються на підставі даної Програми незалежно від подальшого використання майна (приватизація, оренда, взяття на облік тощо).
Кошти, отримані від продажу комунального майна громади, інші надходження, безпосередньо пов'язані з процесом його приватизації (відчуження) – за подання заяв на приватизацію, реєстраційний збір, суми штрафних санкцій за несвоєчасні розрахунки тощо, зараховуються до місцевого бюджету в порядку, встановленому законодавством.
Заплановані обсяги фінансових заходів наведені у Додатку 3 до Програми.
6. Строки та етапи виконання Програми
Програма буде реалізовуватись у 2024-2026 роках. Кошти залучені від приватизації будуть використані на розвиток соціальної інфраструктури (розвиток соціальної сфери територіальної громади).
7. Очікувані результати виконання Програми
Виконання Програми дасть змогу:
- створити належні умови для пошуку ефективного власника об’єктам
комунальної власності;
- досягти максимальну ефективність приватизації об'єктів комунальної власності;
- забезпечити інформаційну відкритість та прозорість процесу приватизації;
- забезпечити надходження коштів від приватизації комунального майна до бюджету.
- мінімізувати умови для зловживань у процесі реалізації комунального майна.
8. Координація та контроль за ходом виконання Програми
Звіт про виконання Програми за підсумками року виноситься на розгляд сесії сільської ради.
Северинівська сільська рада здійснює координацію та контроль за:
- своєчасністю відбору експертів на проведення незалежної експертної оцінки об’єктів приватизації;
- дотриманням суб’єктами оціночної діяльності строків виконання робіт, визначених відповідними угодами;
- порядком укладання договорів купівлі-продажу об’єктів приватизації та суми сплачених за ними коштів.
Контроль за виконанням цієї Програми здійснює сільська рада (шляхом заслуховування на своїх пленарних засіданнях звітів про хід виконання Програми.
Сільський голова Василь МАЛЯРЧУК
Додаток 2
до Програми приватизації майна
комунальної власності Северинівської сільської територіальної громади
на 2024 - 2026 роки
Показники результативності Програми приватизації майна комунальної власності Северинівської сільської територіальної громади
на 2024 - 2026 роки
№ з/п |
Назва показника |
Одиниця виміру |
Вихідні дані на початок дії програми |
І етап виконання програми |
|||
2024р. |
2025р. |
2026р. |
|||||
1 |
2 |
3 |
4 |
5 |
6 |
7 |
|
І |
Показники витрат |
||||||
1 |
Виготовлення інвентарних справ на нерухоме майно комунальної власності |
шт |
- |
3 |
4 |
4 |
|
2 |
Реєстрація права власності на нерухоме майно |
шт |
- |
- |
- |
- |
|
3 |
Виготовлення звіту про оцінку майна комунальної власності для приватизації нежитлових приміщень |
шт |
- |
3 |
4 |
4 |
|
4 |
Внесення в реєстр будівельної діяльності інформації щодо технічної інвентаризації єдиної державної електронної системи у сфері будівництва |
|
|
3 |
4 |
4 |
|
ІІ |
Показники продукту |
||||||
1 |
Середні витрати на виготовлення одної інвентарної справи |
тис. грн. |
- |
5,0 |
5,0 |
5,0 |
|
2 |
Середні витрати на отримання одного витягу з державного реєстру речових прав |
тис. грн. |
- |
- |
- |
- |
|
3 |
Середня вартість затрат для виготовлення документації одного об’єкту для приватизації |
тис. грн. |
- |
5,0 |
5,0 |
5,0
|
|
4 |
Середня вартість затрат для внесення в реєстр будівельної діяльності інформації щодо технічної інвентаризації єдиної державної електронної системи у сфері будівництва |
тис.грн. |
|
0,7 |
0,7 |
0,7 |
|
|
Показники ефективності |
||||||
1 |
Виготовлення інвентарних справ на нерухоме майно комунальної власності |
15,0 |
20,0 |
20,0 |
|||
2 |
Реєстрація права власності на нерухоме майно в державній реєстраційній службі |
- |
- |
- |
|||
3 |
Виготовлення звітів про незалежну оцінку об'єктів нерухомого майна комунальної власності для приватизації нежитлових приміщень |
15,0 |
20,0 |
20,0 |
|||
4 |
Внесення в реєстр будівельної діяльності інформації щодо технічної інвентаризації єдиної державної електронної системи у сфері будівництва |
2,1 |
2,8 |
2,8 |
|||
ІІІ |
Показники якості |
||||||
1 |
Відсоток потрібних приміщень до тих, які планується приватизувати |
% |
- |
100 |
100 |
100 |
|
Сільський голова Василь МАЛЯРЧУК
Додаток 3
до Програми приватизації майна
комунальної власності Северинівської сільської територіальної громади
на 2024 - 2026 роки
Ресурсне забезпечення Програми приватизації майна комунальної власності Северинівської сільської територіальної громади
на 2024 - 2026 роки
Обсяг коштів, які пропонується залучити на виконання програми |
І етап виконання Програми (тис.грн.) |
Всього витрат на виконання Програми |
||
2024р. |
2025р. |
2026р.
|
||
1 |
2 |
3 |
4 |
5 |
Обсяг ресурсів всього, в тому числі: |
32,1 |
42,8 |
42,8 |
117,7 |
державний бюджет |
- |
- |
- |
- |
обласний бюджет |
- |
- |
- |
- |
сільський бюджет |
32,1 |
42,8 |
42,8 |
117,7 |
кошти не бюджетних джерел |
- |
- |
- |
- |
Сільський голова Василь МАЛЯРЧУК
Додаток 2
ЗАТВЕРДЖЕНО
рішення 46 сесії сільської ради 8 скликання
від «22» липня 2024 р. № 797
Перелік об’єктів комунальної власності Северинівської сільської територіальної громади, що підлягають
приватизації у 2024 році
№ з/п |
Назва об’єктів |
Місцезнаходження об`єктів |
Площа об’єкта |
Балансоутримувач |
|
(Приміщення лікарняного стаціонару)
|
Вінницька область, Жмеринський район , с. Чернятин, вулиця Миру, будинок 9а |
356,7 кв.м. |
Северинівська сільська рада Жмеринського районну Вінницької області Код ЄДРПОУ 04330421 |
|
(Приміщення бібліотеки)
|
Вінницька область, Жмеринський район , с. Токарівка, вулиця Центральна, будинок 38а |
221,8 кв.м. |
Северинівська сільська рада Жмеринського районну Вінницької області Код ЄДРПОУ 04330421 |
Сільський голова Василь МАЛЯРЧУК