Рішення № 680 40 сесія 8 скликання Про утворення комунальної установи ЦЕНТР ОБСЛУГОВУВАННЯ ЗАКЛАДІВ ОСВІТИ Северинівської сільської ради

  • 120

Фото без опису

УКРАЇНА

СЕВЕРИНІВСЬКА  СІЛЬСЬКА  РАДА

ЖМЕРИНСЬКОГО РАЙОНУ

ВІННИЦЬКОЇ ОБЛАСТІ

Фото без опису

 

                                                       

РІШЕННЯ №680  

 

від  «21 » грудня 2023                                                    40 сесія 8 скликання с.Северинівка

 

 

Про утворення комунальної установи  ЦЕНТР ОБСЛУГОВУВАННЯ ЗАКЛАДІВ ОСВІТИ Северинівської сільської ради

 

Відповідно до ст. 81 Цивільного кодексу України, ст. 57 Господарського кодексу України, Законів України  «Про освіту»,  «Про повну загальну середню освіту», «Про дошкільну освіту», керуючись підпунктом 6 пункту 1 статті 26, частиною 4 статті 54, статтею 59 Закону України «Про місцеве самоврядування в Україні», сільська рада

ВИРІШИЛА:

 

  1. Утворити Комунальну установу ЦЕНТР ОБСЛУГОВУВАННЯ ЗАКЛАДІВ ОСВІТИ Северинівської сільської ради.
  2. Затвердити:

2.1.Статут комунальної установи ЦЕНТР ОБСЛУГОВУВАННЯ ЗАКЛАДІВ ОСВІТИ Северинівської сільської ради (додаток 1).

 

2.2.Структуру та штатну чисельність комунальної установи ЦЕНТР ОБСЛУГОВУВАННЯ ЗАКЛАДІВ ОСВІТИ Северинівської сільської ради (додаток 2).

 

2.3.Форму контракту із директором комунальної установи ЦЕНТР ОБСЛУГОВУВАННЯ ЗАКЛАДІВ ОСВІТИ Северинівської сільської ради (додаток 3).

 

2.4.Положення про преміювання працівників комунальної установи ЦЕНТР ОБСЛУГОВУВАННЯ ЗАКЛАДІВ ОСВІТИ Северинівської сільської ради (додаток 4).

 

  1. Доручити директору комунальної установи ЦЕНТР ОБСЛУГОВУВАННЯ ЗАКЛАДІВ ОСВІТИ Северинівської сільської ради здійснити необхідні заходи спрямовані на державну реєстрацію комунальної установи ЦЕНТР ОБСЛУГОВУВАННЯ ЗАКЛАДІВ ОСВІТИ Северинівської сільської ради шляхом внесення до єдиного державного реєстру відповідних відомостей.
  2. Фінансовому відділу сільської ради Наталії ГАМАРНИК  передбачити видатки на утримання та забезпечення діяльності комунальної установи ЦЕНТР ОБСЛУГОВУВАННЯ ЗАКЛАДІВ ОСВІТИ Северинівської сільської ради.
  3.  Контроль за виконанням даного рішення покласти на постійну комісію з питань  освіти, культури, охорони здоров’я, фізкультури, спорту та соціального захисту населення, прав людини, законності,  депутатської діяльності, етики (Трач Т.П.).

 

 

  Сільський голова                                   ВасильМАЛЯРЧУК

 

 

Додаток  1

          ЗАТВЕРДЖЕНО

рішення 40 сесії сільської ради

8 скликання

від «__» грудня 2023 року № ____

                                                             

 

 

 

 

 

 

СТАТУТ
КОМУНАЛЬНОЇ УСТАНОВИ

ЦЕНТР ОБСЛУГОВУВАННЯ ЗАКЛАДІВ ОСВІТИ             СЕВЕРИНІВСЬКОЇ СІЛЬСЬКОЇ РАДИ

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

с.Северинівка

2023

 

 

І. Загальні положення

 

1. Це Положення визначає правові і економічні основи організації та діяльності комунальної установи  ЦЕНТР ОБСЛУГОВУВАННЯ ЗАКЛАДІВ ОСВІТИ  Северинівської сільської ради (далі Центр обслуговування закладів освіти), повноваження її директора, головного бухгалтера та вимоги до їх професійно-кваліфікаційного рівня.

2. Засновником Центру обслуговування закладів освіти є Северинівська сільська рада (далі – Засновник),орган управління – відділ освіти, молоді та спорту Северинівської сільської ради. Засновник або уповноважений ним орган здійснює фінансування Центру обслуговування закладів освіти, його матеріально-технічне забезпечення, надає необхідні будівлі з обладнанням і матеріали, організовує будівництво і ремонт приміщень, їх господарське  обслуговування.

3. Центр обслуговування закладів освіти має статус комунальної установи, утримується за рахунок коштів місцевого бюджету та інших не заборонених законодавством надходжень і є бюджетною неприбутковою установою.

4.  Центр обслуговування закладів освіти є юридичною особою та наділена усіма правами юридичної особи з дня її державної реєстрації,  має самостійний баланс, реєстраційний та інші рахунки в органах Державної  казначейської служби України, гербову печатку зі своїм найменуванням, штампи та ідентифікаційний номер.

5. Повна назва комунальної установи – КОМУНАЛЬНА УСТАНОВА  ЦЕНТР ОБСЛУГОВУВАННЯ ЗАКЛАДІВ ОСВІТИ СЕВЕРИНІВСЬКОЇ СІЛЬСЬКОЇ РАДИ.

Скорочена назва комунальної установи – ЦЕНТР ОБСЛУГОВУВАННЯ ЗАКЛАДІВ ОСВІТИ.

6. Центр обслуговування закладів освіти здійснює господарське забезпечення діяльності закладів дошкільної та  загальної середньої освіти,  ведення бухгалтерського обліку фінансово-господарської діяльності закладів на підставі договорів та довіреностей. Органом управління Центру обслуговування закладів освіти є Відділ освіти, молоді та спорту Северинівської сільської ради.

7. У своїй діяльності Центр обслуговування закладів освіти керується Конституцією, Бюджетним кодексом України та законами України, актами Президента України та Кабінету Міністрів України, наказами Державної казначейської служби України та Міністерства фінансів України,  іншими нормативно-правовими актами, що регламентують бюджетні відносини і фінансово-господарську діяльність бюджетних установ, розпорядженнями Засновника, уповноваженого органу та керівника установи, а також цим Положенням.

8. Центр обслуговування закладів освіти має право укладати угоди, набувати майнових та особистих немайнових прав та нести обов'язки, бути позивачем і відповідачем у суді усіх інстанцій, відповідно до чинного законодавства України.

8. Юридична адреса: 23126, Україна, Вінницька область, Жмеринський район, с.Северинівка, вул. Грушевського,31.

 

 

ІІ. Мета, завдання, функції та права установи

 

1. Головною метою створення Центру обслуговування закладів освіти є забезпечення на договірних засадах організації бухгалтерського обліку та звітності щодо виконання кошторису видатків по  комунальних закладах освіти Северинівської сільської територіальної громади (далі – заклади освіти).

2. Основними завданнями Центру обслуговування закладів освіти є:

2.1.ведення бухгалтерського обліку фінансово-господарської діяльності та складання звітності по діяльності закладів освіти територіальної громади на договірних засадах;

2.2.відображення у документах достовірної та у повному обсязі інформації про господарські операції і результати діяльності, необхідної для оперативного управління бюджетними призначеннями (асигнуваннями) та фінансовими і матеріальними (нематеріальними) ресурсами закладів освіти, які нею обслуговуються;

2.3.забезпечення дотримання бюджетного законодавства при взятті бюджетних зобов'язань, своєчасного подання на реєстрацію таких зобов'язань, здійснення платежів відповідно до взятих бюджетних зобов'язань, достовірного та у повному обсязі відображення операцій у бухгалтерському обліку та звітності;

2.4.забезпечення контролю за наявністю і рухом майна, використанням фінансових і матеріальних (нематеріальних) ресурсів відповідно до затверджених нормативів і кошторисів;

2.5.запобігання виникненню негативних явищ у фінансово-господарській діяльності, виявлення і мобілізація внутрішньогосподарських резервів.

3. Центр обслуговування закладів освіти  здійснює методичне керівництво та контроль за дотриманням вимог законодавства з питань ведення бухгалтерського обліку, складення фінансової звітності закладів освіти.

4. Центр обслуговування закладів освіти відповідно до покладених  завдань:

4.1.веде бухгалтерський облік відповідно до національних положень (стандартів) бухгалтерського обліку в державному секторі, а також інших нормативно-правових актів щодо ведення бухгалтерського обліку, в тому числі з використанням уніфікованої автоматизованої системи бухгалтерського обліку та звітності;

4.2.складає на підставі даних бухгалтерського обліку фінансову та бюджетну звітність, а також державну статистичну, зведену та іншу звітність (декларації) в порядку, встановленому законодавством;

4.3.здійснює поточний контроль за:

дотриманням бюджетного законодавства при взятті бюджетних зобов'язань, їх реєстрації в органах Державної казначейської служби  України та здійсненням платежів відповідно до взятих бюджетних зобов'язань;

правильністю зарахування та використання власних надходжень закладів освіти;

веденням бухгалтерського обліку, складенням фінансової та бюджетної звітності, дотриманням бюджетного законодавства та національних положень (стандартів) бухгалтерського обліку в державному секторі, а також інших нормативно-правових актів щодо ведення бухгалтерського обліку та звітності підпорядкованих закладів освіти;

4.4.своєчасно подає звітність;

4.5.своєчасно та у повному обсязі перераховує податки і збори (обов'язкові платежі) до відповідних бюджетів;

4.6.забезпечує дотримання вимог нормативно-правових актів щодо:

використання фінансових, матеріальних (нематеріальних) та інформаційних ресурсів під час прийняття та оформлення документів щодо проведення господарських операцій;

інвентаризації необоротних активів, товарно-матеріальних цінностей, грошових коштів, документів, розрахунків та інших статей балансу;

4.7.проводить аналіз даних бухгалтерського обліку та звітності, у тому числі зведеної звітності щодо причин зростання дебіторської та кредиторської заборгованості, розробляє та здійснює заходи щодо стягнення дебіторської та погашення кредиторської заборгованості, організовує та проводить роботу з її списання відповідно до законодавства;

4.8.забезпечує:

дотримання порядку проведення розрахунків за товари, роботи та послуги, що закуповуються за бюджетні кошти;

достовірність та правильність оформлення інформації, включеної до реєстрів бюджетних зобов'язань та бюджетних фінансових зобов'язань;

повноту та достовірність даних підтвердних документів, які формуються та подаються в процесі казначейського обслуговування;

зберігання, оформлення та передачу до архіву оброблених первинних документів та облікових регістрів, які є підставою для відображення у бухгалтерському обліку операцій та складення звітності, а також звітності;

користувачів у повному обсязі правдивою та неупередженою інформацією про фінансовий стан бюджетної установи, результати її діяльності та рух бюджетних коштів;

4.9.розробляє та забезпечує здійснення заходів щодо дотримання та підвищення рівня фінансово-бюджетної дисципліни її працівників;

4.10.здійснює заходи щодо усунення порушень і недоліків, виявлених під час контрольних заходів, проведених державними органами та підрозділами бюджетної установи, що уповноважені здійснювати контроль за дотриманням вимог бюджетного законодавства.

5. Центру обслуговування закладів освіти має право:

5.1.представляти заклади освіти в установленому порядку з питань, що відносяться до компетенції комунального закладу, в органах державної влади, органах місцевого самоврядування, фондах загальнообов'язкового державного соціального страхування, підприємствах, установах та організаціях незалежно від форми власності;

5.2.вимагати подання до комунальної установи закладами освіти первинних документів для їх відображення у бухгалтерському обліку, а також здійснювати контроль за їх дотриманням;

5.3.одержувати від закладів освіти всі необхідні відомості, довідки та інші матеріали, а також пояснення до них;

5.4.вносити керівникові освітнього закладу пропозиції щодо удосконалення порядку ведення бухгалтерського обліку, складення звітності, здійснення поточного контролю, провадження фінансово-господарської діяльності.

 

ІІІ. Керівництво  установою

 

 3.1.Управління Центром обслуговування закладів освіти в межах повноважень, визначених законами та цим Статутом, здійснюють: відділ освіти, молоді та спорту Северинівської сільської ради та директор Центру обслуговування закладів освіти.

3.2.Северинівська сільська рада:

- затверджує: Статут Центру обслуговування закладів освіти та зміни до нього;  

- структуру та загальну штатну чисельність;

- здійснює контроль за фінансово-господарською діяльністю.

3.3 Центр обслуговування закладів освіти очолює директор, якого призначає на посаду (на умовах контракту) Орган управління, в особі начальника відділу освіти, молоді та спорту Северинівської сільської ради або особи, яка виконує його обов’язки відповідно до вимог чинного законодавства.

3.4.Директор:

самостійно, в межах чинного законодавства, вирішує питання діяльності установи, готує план роботи, погоджує і затверджує його в установленому порядку, та реалізує;

має право першого підпису на відкриття та закриття рахунків у національній валюті в органах Державної казначейської служби України із внесеними змінами та з метою надання права розпоряджання рахунками та підписання платіжних, розрахункових та інших розпорядчих документів;

приймає на роботу і звільняє з роботи працівників  Центру обслуговування закладів освіти, забезпечує раціональний підбір та розстановку кадрів;

затверджує посадові інструкції та функціональні обов'язки його працівників і ступінь відповідальності за їх виконання;

організовує виконання кошторису доходів і видатків, в установленому порядку відкриває рахунки в установах банків або органах Державної казначейської служби;

видає в межах компетенції накази і розпорядження, обов'язкові для виконання всіма працівниками та забезпечує контроль за їх виконанням;

заохочує працівників установи і накладає на них дисциплінарні стягнення;

звітує перед Засновником або органом управління про результати діяльності установи.

3.5. Головний бухгалтер:

має право другого підпису на відкриття та закриття рахунків у національній валюті в органах Державної казначейської служби України із внесеними змінами та з метою надання права розпоряджання рахунками та підписання платіжних, розрахункових та інших розпорядчих документів;

організовує роботу з ведення бухгалтерського обліку та забезпечує виконання завдань, покладених на Центр обслуговування закладів освіти;

подає керівнику установи пропозиції щодо:

визначення облікової політики, зміни обраної облікової політики з урахуванням особливостей діяльності закладу освіти і технології оброблення облікових даних, у тому числі системи та форм внутрішньогосподарського (управлінського) обліку та правил документообігу, додаткової системи рахунків і регістрів аналітичного обліку, звітності та контролю за господарськими операціями;

удосконалення порядку здійснення поточного контролю;

організації навчання працівників Центру обслуговування закладів освіти з метою підвищення їх професійно-кваліфікаційного рівня;

забезпечення Центру обслуговування закладів освіти нормативно-правовими актами, довідковими та інформаційними матеріалами щодо ведення бухгалтерського обліку та складення звітності;

підписує звітність та документи, які є підставою для:

перерахування податків і зборів (обов'язкових платежів);

проведення розрахунків відповідно до укладених договорів;

приймання і видачі грошових коштів;

оприбуткування та списання рухомого і нерухомого майна;

проведення інших господарських операцій;

погоджує документи, пов'язані з витрачанням фонду заробітної плати, встановленням посадових окладів і надбавок працівникам;

здійснює контроль за:

відображенням у бухгалтерському обліку всіх господарських операцій, що проводяться установою;

складанням звітності;

цільовим та ефективним використанням фінансових, матеріальних (нематеріальних), інформаційних та трудових ресурсів, збереженням майна;

дотриманням вимог законодавства щодо списання (передачі) рухомого та нерухомого майна закладів освіти;

правильністю проведення розрахунків при здійсненні оплати товарів, робіт та послуг, відповідністю перерахованих коштів обсягам виконаних робіт, придбаних товарів чи наданих послуг згідно з умовами укладених договорів, у тому числі договорів оренди;

відповідністю взятих бюджетних зобов'язань відповідним бюджетним асигнуванням, бюджетним програмам (у разі застосування програмно-цільового методу в бюджетному процесі) та відповідністю платежів взятим бюджетним зобов'язанням та бюджетним асигнуванням;

станом погашення та списання відповідно до законодавства дебіторської заборгованості установи;

додержанням вимог законодавства під час здійснення попередньої оплати товарів, робіт та послуг у разі їх закупівлі за бюджетні кошти;

оформленням матеріалів щодо нестачі, крадіжки грошових коштів та майна, псування активів;

розробленням та здійсненням заходів щодо дотримання та підвищення рівня фінансово-бюджетної дисципліни працівників бухгалтерії;

усуненням порушень і недоліків, виявлених під час контрольних заходів, проведених державними органами та підрозділами установи, що уповноважені здійснювати контроль за дотриманням вимог бюджетного законодавства.

виконує інші обов'язки, передбачені законодавством.

3.6.Головний бухгалтер або особа, яка його заміщує, не може отримувати безпосередньо за чеками та іншими документами готівкові кошти і товарно-матеріальні цінності, а також виконувати обов'язки керівника  установи на період його тимчасової відсутності.

3.7.У разі тимчасової відсутності головного бухгалтера (відрядження, відпустки, тимчасової втрати працездатності тощо) виконання його обов'язків покладається відповідно до наказу керівника - на іншого працівника Комунальної установи.

 

ІV. Працівники установи

 

Бухгалтери:

4.1.Ведуть бухгалтерський облік відповідно до нормативно-правових актів та вимог чинного законодавства України, в тому числі з використанням уніфікованої автоматизованої системи бухгалтерського обліку та звітності;

4.2.Складають на підставі даних бухгалтерського обліку фінансову та бюджетну звітність бюджетних установ, а також державну статистичну, зведену та іншу звітність (декларації) в порядку, встановленому законодавством та забезпечують своєчасність її подання;

4.3.Своєчасно та у повному обсязі перераховує податки і збори (обов’язкові платежі) закладів освіти до відповідних бюджетів;

4.4.Забезпечують дотримання вимог нормативно-правових актів щодо: використання фінансових, матеріальних (нематеріальних) та інформаційних ресурсів під час прийняття та оформлення документів щодо проведення господарських операцій закладами та установами; інвентаризації необоротних активів закладів освіти, товарно-матеріальних цінностей, грошових коштів, документів, розрахунків та інших статей балансу;

4.5.Проводять аналіз даних бухгалтерського обліку та звітності закладів освіти, у тому числі зведеної звітності, щодо причин зростання дебіторської та кредиторської заборгованості, розробляють та здійснюють заходи, щодо стягнення дебіторської та погашення кредиторської заборгованості, організовує та проводить роботу з її списання відповідно до законодавства.

 

V. Повноваження трудового колективу

 

5.1.Трудовий колектив Центру обслуговування закладів освіти складають працівники комунальної установи.

5.2.Органом громадського самоврядування Центру обслуговування закладів освіти є загальні збори колективу, які складаються 1 (один) раз на рік. Рішення загальних зборів приймаються простою більшістю голосів від загальної кількості присутніх. Загальні збори колективу:

обговорюють і пропонують зміни до Статуту;

схвалюють правила внутрішнього трудового розпорядку;

розглядають, обговорюють і приймають колективний договір, зміни та доповнення до нього;

здійснюють інші повноваження, визначені чинним законодавством;

розглядають питання фінансово-господарської діяльності установи;

вирішують інші питання згідно з чинним законодавством України.

5.3.До компетенції зборів (конференції) трудового колективу відноситься:

укладання Колективного договору з адміністрацією Комунальної установи;

погодження Правил внутрішнього трудового розпорядку; 

розгляд результатів роботи трудового колективу за рік, обговорення інших важливих питань діяльності Комунальної установи;

5.4.Збори (конференція) трудового колективу проводяться в міру необхідності, але не рідше одного разу на рік.

 

VІ. Фінансово – господарське забезпечення

 

6.1. Майно Центру обслуговування закладів освіти становлять основні фонди та оборотні кошти, а також інші цінності, вартість яких відображається в окремому балансі, що належать йому на правах оперативного управління відповідно до чинного законодавства.

6.2.Здійснюючи право оперативного управління, Центр обслуговування закладів освіти володіє, користується зазначеним майном на свій розсуд, вчиняючи щодо нього будь-які дії, які не суперечать чинному законодавству.

6.3 Право розпорядження майном, закріпленим на праві оперативного управління, здійснюється з дозволу Засновника (уповноваженого органу). На зазначене майно не може бути звернено стягнення на вимогу кредиторів.

6.4. Джерелом формування майна Комунальної установи є: майно, передане Засновником (уповноваженим органом), бюджетні асигнування, благодійні асигнування, гуманітарна допомога та інші джерела, не заборонені законодавчими актами України.

6.5. Засновник (уповноважений орган) здійснює контроль за використанням і збереженням переданого в оперативне управління майна.

6.6. Збитки, завдані Центру обслуговування закладів освіти внаслідок порушення її майнових прав юридичними та державними органами, відшкодовуються за рішенням суду .

6.7.Розпорядником бюджетних коштів вищого рівня є відділ освіти,  молоді та  спорту Северинівської сільської ради.

Відділ освіти, молоді та  спорту Северинівської сільської ради затверджує кошторис Центру обслуговування закладів освіти.

6.8.Засновник Центру обслуговування закладів освіти здійснює її матеріально-технічне забезпечення,  надає необхідні будівлі з обладнанням і матеріали, організовує будівництво і ремонт приміщень, їх господарське обслуговування.

6.9.Вся фінансово-господарська діяльність Центру обслуговування закладів освіти  направлена на виконання поставлених завдань та здійснюється відповідно до чинного законодавства і цього Статуту.

 

VIІ. Контроль за діяльністю установи

 

Контроль за діяльністю та фінансово-господарською діяльністю Комунальної установи здійснює Засновник та орган управління.

 

VІIІ. Припинення діяльності установи

 

8.1. Припинення діяльності Центру обслуговування закладів освіти здійснюється в порядку, передбаченому чинним законодавством України, шляхом реорганізації або ліквідації.

8.2 Реорганізація (злиття, приєднання, поділ, виділення, перетворення) Комунальної установи здійснюється за рішенням Засновника.

8.3. При реорганізації Центру обслуговування закладів освіти працівникам, які звільняються, гарантується дотримання їхніх прав і інтересів відповідно до трудового законодавства України.

8.4. Ліквідація Центру обслуговування закладів освіти здійснюється за рішенням Засновника, суду або господарського суду згідно з чинним законодавством.

8.5. Ліквідація Комунальної установи проводиться призначеною Засновником ліквідаційною комісією, а в разі ліквідації її за рішенням суду або господарського суду – ліквідаційною комісією, що призначається цими судами. Ліквідаційна комісія свої дії проводить відповідно до чинного законодавства.

8.6. Ліквідація Комунальної установи вважається завершеною, а Установа такою, що припинила свою діяльність, з моменту виключення її з державного реєстру України.

                                      IХ. Прикінцеві положення

 

9.1.Забороняється розподіл отриманих доходів або їх частини серед власників, членів та працівників закладу (крім оплати їх праці, нарахування єдиного соціального внеску), членів органів управління та інших пов’язаних з ними осіб. Доходи використовуватимуться виключно для фінансування видатків на утримання закладу, реалізації її мети (цілей, завдань) та напрямків діяльності, визначених установчими документами.

9.2.В разі припинення юридичної особи (у результаті її ліквідації, злиття, поділу, приєднання або перетворення), її активи будуть передані одній або кільком неприбутковим організаціям відповідного виду або зараховуються до доходу бюджету.

 

ІIХ.  Затвердження Статуту, доповнення і зміни до нього

 

1. Статут набирає чинності з моменту його державної реєстрації відповідно до законодавства.

2. Внесення змін і доповнень до  Статуту здійснюються у відповідності до законодавства та набувають чинності з дня їх державної реєстрації.

 

 

 

                   Сільський голова                                   Василь МАЛЯРЧУК 

 

 

 

 

 

Додаток  2

ЗАТВЕРДЖЕНО

рішення 40 сесії сільської ради

8 скликання

від «21» грудня 2023 року № 680

 

СТРУКТУРА

 комунальної установи Центр обслуговування закладів освіти

Северинівської сільської ради

 

№ з/п

Назва посади

Кількість штатних одиниць

  1.  

Директор

1

  1.  

Головний бухгалтер

1

  1.  

Економіст

1

  1.  

Бухгалтер |

3

ВСЬОГО|:

6

 

 

 

Сільський голова                                             Василь МАЛЯРЧУК

 

 

Додаток 3

                                                                   до рішення 40 сесії 8 скликання                                                                   

                                                                     Северинівської сільської ради

                                                              від 21.12.2023 №______

 

Типова форма контракту

з директором

комунальної установи ЦЕНТР ОБСЛУГОВУВАННЯ ЗАКЛАДІВ ОСВІТИ Северинівської сільської ради

 

с. Северинівка                                                                       «_____» ____________року

 

Відділ освіти, молоді та спорту  Северинівської сільської ради, іменована в подальшому Відділ освіти, в особі начальника _____________________, який діє на підставі Положення, з одного боку та гр. __________________________________________________________________ іменований (а) в подальшому Директор, з другої сторони, у подальшому разом іменовані «Сторони», керуючись нормами ч. 4 ст. 65 Господарського кодексу України та ч. 3 ст. 21 Кодексу законів про працю України, уклали даний контракт на термін __________ років з _____________ року по ______________року.

 

І.ЗАГАЛЬНІ ПОЛОЖЕННЯ

1.1. За цим контрактом Директор зобов’язується безпосередньо здійснювати поточне (оперативне) управління (керівництво) комунальною установою ЦЕНТР ОБСЛУГОВУВАННЯ ЗАКЛАДІВ ОСВІТИ  Северинівської сільської ради іменоване в подальшому Установа, забезпечувати статутну діяльність, ефективне використання і збереження закріпленого за установою майна, а Відділ освіти зобов’язується створювати належні умови для організації праці Директора.

1.2. На підставі контракту виникають трудові відносини між Директором та Відділом освіти.

1.3.Директор є повноважним представником установи під час реалізації повноважень, функцій, обов’язків, передбачених актами законодавства, статутом установи, іншими нормативними актами.

1.4.Директор діє на засадах єдиноначальності.

1.5.Директор підзвітний Відділу освіти  у межах, встановлених діючим законодавством, статутом установи та цим контрактом.

ІІ. ПРАВА ТА ОБОВ’ЯЗКИ СТОРІН

2.1.Директор здійснює поточне керівництво установою, організовує її статутну, господарську, соціально-побутову та іншу діяльність, забезпечує виконання завдань, передбачених законодавством, статутом, установи та цим контрактом.

2.2.Директор зобов'язується забезпечити виконання показників ефективності використання комунального майна з фінансовим планом.

2.3.Директор щорічно подає Відділу освіти звіт про результати виконання умов контракту.

2.4.Директор зобов’язується:

2.4.1.невідкладно за актом приймання – передачі прийняти статутні документи установи, печатку, тощо;

2.4.2.виконувати та забезпечувати виконання рішень сільської ради, розпоряджень сільського голови, наказів начальника відділу освіти, молоді та спорту;

2.4.3.неухильно дотримуватись вимог статуту та цього контракту;

2.4.4.забезпечувати відповідність рішень, ухвалених Директором, чинному законодавству, статуту, рішенням сільської ради, розпорядженням сільського голови, наказів начальника відділу освіти, молоді та спорту;

2.4.5.забезпечувати своєчасне перерахування до бюджету податків та інших обов’язкових платежів, а також своєчасну виплату заробітної плати працівникам установи;

2.4.6.забезпечувати ефективне використання майна та збереження майнового стану установи;

2.4.7.забезпечувати своєчасне надання установою, передбаченої законодавством України звітності та інформації;

2.4.8.постійно підвищувати рівень знань та кваліфікації, необхідних для виконання своїх обов’язків;

2.4.9.повідомляти  Відділу освіти про виявлені недоліки в роботі установи;

2.4.10.здійснити усі підготовчі дії, необхідні для передачі справ, за 10 днів до закінчення строку дії цього контракту, а також передати справи новопризначеному керівнику (у разі відсутності – головному бухгалтеру або іншій відповідальній особі) в останній день строку дії контракту. Передача справ полягає у проведенні інвентаризації майна та коштів, належному оформленні та наданні документації (накази, плани, програми тощо), передачі печатки, ключів від сейфів і службових приміщень, які знаходяться у керівника, тощо. Передача оформлюється підписанням акта приймання - передачі.

2.5. Відділ освіти  має право вимагати від Директора достроковий звіт про його дії, якщо останній допустив невиконання чи неналежне виконання своїх обов’язків щодо управління установою та розпорядження його майном.

2.6.Відділ  освіти :

2.6.1.надає інформацію на запит Директора;

2.6.2.звільняє Директора у разі закінчення контракту, достроково - за вимогою Директора, а також у випадку порушень ним законодавства та умов контракту, та у інших випадках, передбачених чинним законодавством, цим контрактом;

2.6.3.організовує фінансовий контроль за діяльністю установи;

2.6.5.здійснює контроль за ефективністю використання і збереження майна закріпленого за установою.

2.7.Директор має право:

2.7.1.діяти від імені установи, представляти її на всіх підприємствах, в установах та організаціях;

2.7.2.укладати від імені установи господарські договори та інші угоди, передбачені законодавством України;

2.7.3.видавати від імені установи довіреності, надавати доручення;

2.7.4.відкривати від імені установи рахунки в органах Державної казначейської служби України, фінансових установах тощо;

2.7.5.користуватися правом розпорядження коштами установи;

2.7.6.заохочувати та накладати на працівників стягнення відповідно до законодавства;

2.7.7.у межах своєї компетенції видавати накази та інші акти, давати вказівки, обов’язкові для всіх працівників установи;

2.7.8.вирішувати інші питання, віднесені законодавством, відділом освіти, статутом і цим контрактом до компетенції Керівника.

2.8. Директор укладає трудові договори з працівниками відповідно до чинного законодавства та  зобов’язаний вживати заходи щодо створення на кожному робочому місці умов праці відповідно до вимог нормативних актів, а також забезпечити додержання прав працівників, гарантованих законодавством про охорону праці.

2.9. При укладанні трудових договорів з працівниками, визначенні і забезпеченні умов їх праці та відпочинку, Директор керується трудовим законодавством з урахуванням галузевих особливостей, передбачених статутом установи, галузевими угодами, колективним договором і фінансовими можливостями установи.

ІІІ. УМОВИ МАТЕРІАЛЬНОГО ЗАБЕЗПЕЧЕННЯ ДИРЕКТОРА

3.1.За виконання обов’язків, передбачених цим контрактом, Директорові установи нараховується заробітна плата в межах фонду оплати праці, виходячи з установлених :

3.1.1.посадового окладу, встановленого відповідно до тарифного розрядузгідно Єдиної тарифної сітки;

3.1.2.надбавки за складність, напруженість в роботі – до 50% посадового окладу;

3.1.3.заохочувального преміювання в межах фонду заробітної  плати, згідно положення про преміювання.

3.2.Розмір посадового окладу коригуватиметься відповідно до збільшення мінімальної заробітної плати у випадках, передбачених чинним законодавством;

3.3.У разі допущення в установі нещасного випадку зі смертельним наслідком з вини підприємства, премія та винагорода Директору  не нараховуються.

3.4. Директорові надається щорічна оплачувана відпустка тривалістю 28 календарних днів. Оплата відпустки проводиться виходячи із середньоденного заробітку, обчисленого у порядку, встановленому Кабінетом Міністрів України. У разі відпустки Директорові надається матеріальна допомога на оздоровлення у розмірі його посадового окладу.

Директор визначає час і порядок використання своєї щорічної відпустки (час початку, поділу на частини тощо) за погодженням з Відділом освіти.

ІV. ВІДПОВІДАЛЬНІСТЬ СТОРІН. ВИРІШЕННЯ СПОРІВ

4.1.У випадку невиконання чи неналежного виконання обов’язків, передбачених цим контрактом, сторони несуть відповідальність згідно з чинним законодавством та цим контрактом.

4.2.Спори між сторонами вирішуються у порядку, встановленому чинним законодавством.

V. ВНЕСЕННЯ ЗМІН І ДОПОВНЕНЬ ДО КОНТРАКТУ ТА                                            ЙОГО  ПРИПИНЕННЯ

5.1.Внесення змін та доповнень до цього контракту здійснюється шляхом підписання додаткових угод.

5.2. Цей контракт припиняється:

5.2.1. у разі закінчення строку його дії;

5.2.2.за згодою сторін;

5.2.3.до закінчення строку дії контракту у випадках, передбачених пунктом 2.6.2. цього контракту;

5.2.4.з інших підстав, передбачених законодавством та цим контрактом.

5.3. Директор може бути звільнений з посади, а цей контракт розірваний з ініціативи Відділу освіти, до закінчення строку його дії:

5.3.1.у разі невиконання Директором обов’язків, покладених на нього цим Контрактом та статутних завдань;

5.3.2.у разі невиконання установою зобов’язань перед бюджетом та Пенсійним фондо щодо сплати податків, зборів та обов'язкових платежів, страхових внесків а також зобов’язань щодо виплати заробітної плати працівникам чи недотримання графіка погашення заборгованості із заробітної плати;

5.3.3.у разі систематичних порушень вимог чинного законодавства з питань охорони праці;

5.3.4.у разі порушення порядку здійснення розрахунків в іноземній валюті;

5.3.5.у разі допущення зростання обсягів простроченої кредиторської заборгованості;

5.3.6.у разі порушення законодавства під час використання фінансових ресурсів підприємства, у тому числі, але не виключно, при здійсненні закупівель товарів, робіт і послуг за бюджетні кошти;

5.3.7.з інших підстав, передбачених законодавством та цим контрактом.

6. Директор може за своєю ініціативою розірвати контракт до закінчення строку його дії:

5.4.у випадку систематичного невиконання Відділом освіти своїх обов’язків за контрактом чи прийняття ним рішень, що обмежують чи порушують компетенцію та права Директора, втручання в його оперативно-розпорядницьку діяльність, яке може призвести або вже призвело до погіршення економічних результатів діяльності підприємства;

5.3.у разі його хвороби або інвалідності, які перешкоджають виконанню обов’язків за контрактом, та з інших поважних причин.

5.4. За два місяці до закінчення строку дії контракту він може бути за угодою сторін продовжений або укладений на новий чи інший строк. Якщо таку угоду до дня закінчення дії цього Контракту не буде укладено, даний контракт вважається припиненим.

5.5. Якщо розірвання контракту проводиться на підставах, встановлених у контракті, але не передбачених законодавством, про це зазначається у трудовій книжці Директора з посиланням на пункт 8 частини першої статті 36 Кодексу законів про працю України.

VІ. СТРОК ДІЇ КОНТРАКТУ

6.1. Цей Контракт діє з “____”_________________20__ р. по “____”________________20__ р.

VII. АДРЕСИ СТОРІН ТА ІНШІ ВІДОМОСТІ

7.1. Відомості про установу:

Повна назва: Комунальна установа ЦЕНТР ОБСЛУГОВУВАННЯ ЗАКЛАДІВ ОСВІТИ Северинівської сільської ради

Адреса:

 

7.2. Відомості про Відділ освіти:

Повна назва: Відділ освіти, молоді та спорту Северинівської сільської ради

Адреса

Посада, прізвище, ім'я, по батькові керівника Відділу освіти: __________________________________________________________________

Службовий телефон керівника відділу освіти: _________________

7.3. Відомості про Директора:

Домашня адреса: __________________________________________________

Домашній телефон:___________________________________________________________

Службовий телефон: __________________________________________________

Паспорт:_______________________________________________________________________

7.4. Цей контракт укладено в двох примірниках, які зберігаються в кожної зі сторін і мають однакову юридичну силу.

 

 

ПІДПИСИ СТОРІН

                Від відділу освіти

Начальник відділу

 

                        ____________________

 

 

Директор

 

                        ____________________

 

 

 

 

Додаток  3

ЗАТВЕРДЖЕНО

рішення 40 сесії сільської ради

8 скликання

від «__» грудня 2023 року № ____

 

 

ПОЛОЖЕННЯ

про преміювання працівників комунальної установи

ЦЕНТР ОБСЛУГОВУВАННЯ ЗАКЛАДІВ ОСВІТИ

Северинівської сільської ради

 

Положення про преміювання працівників комунальної установи ЦЕНТР ОБСЛУГОВУВАННЯ ЗАКЛАДІВ ОСВІТИ Северинівської сільської ради (далі - Положення) розроблено відповідно до ст.2 Закону України «Про оплату праці», постанови Кабінету Міністрів України №1298 від 30.08.2002 року «Про оплату праці працівників на основі Єдиної тарифної сітки розрядів і коефіцієнтів з оплати праці працівників установ, закладів та організацій окремих галузей бюджетної сфери» із змінами, та з метою стимулювання праці, відповідальності працівників за якісне і своєчасне виконання своїх службових обов’язків, доручень керівництва, виконання заходів та завдань, передбачених планом роботи.

Премії працівникам комунальної установи ЦЕНТР ОБСЛУГОВУВАННЯ ЗАКЛАДІВ ОСВІТИ Северинівської сільської ради (далі – Комунальна установа Центр обслуговування закладів освіти) виплачуються за особистий вклад у загальні результати роботи, високий професійний рівень та у відповідності з критеріями оцінки виконання службових обов’язків.

Преміювання директора комунальної установи «Центр обслуговування» здійснюється за наказом начальника відділу освіти, молоді та спорту  Северинівської сільської ради, преміювання працівників - відповідно до їх особистого вкладу в загальні результати праці за підсумками роботи за місяць, квартал та рік, шляхом видання наказу директором.

Це Положення вводиться з метою матеріального стимулювання працівників Комунальної установи за сумлінне і якісне виконання поставлених перед ними завдань, забезпечення належного рівня виконавчої та трудової дисципліни.

За результатами роботи за місяць для визначення розміру премій враховується:

виконання заходів та завдань, передбачених планом комунальної установи Центр обслуговування закладів освіти

виконавська дисципліна;

трудова дисципліна;

творчий внесок в розвиток науково-методичної роботи, активну участь в громадському житті та підтримку нормального мікроклімату у колективі.

Премії працівникам нараховуються за фактично відпрацьований час в межах фонду оплати праці.

Працівникам, які пропрацювали неповний місяць в зв’язку з переходом на іншу роботу, виходом на пенсію, звільненим у зв’язку із скороченням штатів та з інших причин, виплата премії нараховується за фактично відпрацьований час.

Премії працівникам можуть виплачуватись помісячно з фонду оплати праці в межах коштів, передбачених на преміювання у кошторисі та економії коштів на оплату праці.

Премії працівникам виплачуються з нагоди відзначення ювілейних дат в межах фонду оплати праці.

Преміювання до професійних та державних свят здійснюється з фонду оплати праці в межах коштів, передбачених на преміювання у кошторисі та економії коштів на оплату праці.

Працівники комунальної установи Центр обслуговування закладів освіти можуть бути позбавлені премії повністю або частково за невиконання своїх службових обов’язків (порушення строків виконання доручень, неякісну підготовку матеріалів тощо).

Повне або часткове позбавлення премії директора комунальної установи Центр обслуговування закладів освіти здійснюється за той розрахунковий період в якому мало місце упущення в роботі і оформляється наказом начальника відділу освіти, молоді та спорту Северинівської сільської ради, а для інших працівників наказом Директора комунальної установи Центр обслуговування закладів освіти з обов’язковим зазначенням причини.

При наданні щорічної відпустки працівникам виплачується допомога на оздоровлення в розмірі одного посадового окладу на рік.

 

 

 

         Секретар сільської ради                                  Надія ДЯКОН